Egy szemeszter Svédországban

Egy szemeszter Svédországban

Az utazás

2018. augusztus 23. - Lilla23

Ez a nap is elérkezett. Ma megérkeztem Örebroba, ahol a következő 5 hónapot tölteni fogom.

A kiutazás előtt már volt szerencsém online megismerkedni néhány cserediákkal és ottani diákokkal is, akik majd segíteni fognak a kintlétem alatt. A szállást az egyetem már előre elintézte, és egy "fadder groupba" is beosztottak, ahol a fadderek (helyi diákok) segíteni fognak minket, és mindent megtesznek, hogy jól érezzük magunkat.

Az utazás során szerencsére nem volt semmi probléma, a repülőút gyors volt, a vonatozás a repülőtérről az egyetemig viszont már annyira nem. Délelőtt indultam Budapestről, és este 8-ra érkeztem a városba. 3-szor szálltam át, mire végre megérkeztem Örebroba, az állomáson pedig már várt rám a csapatom vezetője, és elvitt az egyetemre autóval. Ott egy egész csapat várta egész nap az új diákok érkezését az egyetem egyik épületében, amikor én megérkeztem este, már viszonylag kevesen voltak ott. Megkaptam minden fontos információt, illetve a szobámhoz tartozó kulcsokat, elfoglaltam a szobámat és elkezdtem kipakolni, hogy egy kicsit otthonosabb legyen. A szoba nagyon tetszik, egy személyes, szóval senkivel sem kell osztoznom, és saját fürdőszoba is tartozik hozzá. Aranyos kis piros épületekben vagyunk, ezek pedig folyosókra vannak osztva. Egy folyosón 7-8 szoba van, és minden folyosóhoz tartozik egy nagy konyha nappalival. Eddig nagyon tetszik a hely :) 

Hétvégén kezdetét veszi az egy hónapos Orientation Program, szeptember 3-án pedig az egyetem is elkezdődik, úgyhogy kíváncsian várom a következő heteket.

op_2.jpg

op.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmussvedorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5314606812
süti beállítások módosítása