Egy szemeszter Svédországban

Egy szemeszter Svédországban

A lezárás

2019. február 05. - Lilla23

Jöjjön egy kis összefoglalás a kinti életről, illetve mindenről, ami eddig kimaradt.

A tárgyaimat lezártam, bár az utolsó vizsga eredményét még várom, de azzal kapcsolatban már nincs bennem sok bizonytalanság, így azt hiszem kijelenthetem, hogy teljesítettem a félévet, és remélem, szakmailag is sikerült fejlődnöm (az utolsó két tárgyam bedanadóiból valóban sokat tanultam, a vállalatértékelésről elsajátított tudás a későbbiekben is hasznos lesz).

Csodás 5 hónapot töltöttem kint, az biztos, hogy örök emlék marad, és pár életre szóló barátságot is sikerült kötni. Megbeszéltük, hogy nyáron, amint tudunk, ellátogatunk egymáshoz, és megmutatjuk egymásnak, amit érdemes látni az országunkból. Aki még nem vett részt Erasmuson, annak javaslom, hogy próbálja meg, mert olyan tapasztalatot szerezhet általa, amit sehol máshol nem, az új barátokról már nem is beszélve :) 

A svéd nyelvet sajnos nem sikerült elsajátítanom, csak nagyon alap szinten. Néha elmentem egy-egy nyelvórára, amit az ottani diákok tartottak nekünk, de az alap dolgokon kívül nem sokra volt elég ez az 5 hónap. Viszont a helyi életvitelt azt hiszem, sikerült átvennem és megismerkedni a legfontosabb svéd ételekkel, hagyományokkal, mindennapi szokásokkal. Nem utolsó sorban pedig az angol tudásom is sokat fejlődött, főleg szakmai nyelv terén, amire nagy szükségem volt.

Köszönöm, hogy velem tartottatok és remélem kedvet kaptatok egy külföldi tanulmányúthoz :) Ha bármi kérdésetek van, keressetek bátran, szívesen segítek, amiben csak tudok Erasmussal, Campus Mundival, Svédországgal, Örebroval kapcsolatban!

Az Örebroi Egyetem campusa:

campus_5.jpgcampus_4.jpgcampus_3.jpgcampus_2.jpgcampus.jpg

 

A szállásom:

szallas_2.jpgszallas_3.jpgszallas_4.jpgszallas.jpgszallas_5.jpgszallas_6.jpgszallas_7.jpgszallas_8.jpgszallas_9.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ica.jpg

A szupermarket (ICA Maxi) és az italbolt (Systembolaget)

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmussvedorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr6214608874
süti beállítások módosítása