Egy szemeszter Svédországban

Egy szemeszter Svédországban

Hazaérkezés

2019. január 21. - Lilla23

A búcsúzkodás és vizsgázás után elindultam hazafelé január 18-án. Aznap reggel kiköltöztem a szobámból, majd leadtam a kulcsokat. A vizsgám reggel 8 óra után kezdődött, azt hiszem, jól sikerült. 1 óra körül jöttem ki a teremből, felvettem a bőröndömet, majd irány Stockholm. Aznap sajnos már esélyem sem volt eléri egy járatot hazafelé, de ezt már előre tudtam. Így a buszozás mellett döntöttem. Tudom, merészen hangzik busszal Magyarországra utazni Svédországból, de abszolút vállalható út. Így aztán lefoglaltam a jegyemet, koppenhágai átszállással, mert ha már egyszer így alakult, legyen benne egy kis városnézés is. Elindultam este Stockholmból, majd reggelre megérkeztünk Koppenhágába. Egy teljes napom volt várost nézni, mert csak este indultam tovább Budapest felé. Bejártam a várost. Nekem nagyon hasonló volt Stockholmhoz és Oslóhoz, igazi északi tengerparti város, csendes, nyugodt, rendezett és nem túl nagy. Pár kép a városról:

kop_13.jpgkop_14.jpgkop_10.jpgkop_5.jpgkop_2.jpgkop_3.jpgkop_4.jpgkop_7.jpgkop_8.jpgkop_11.jpgkop_12.jpgkop_15.jpgkop_16.jpgkoppenhaga.jpg

 

Este indultam tovább, majd prágai átszállással 20-án délután érkeztem haza. Dániából komppal mentünk át Németországba, ami egy külön élmény volt. Bár addigra már koromsötét volt, így a tengerből nem láttam semmit, de a komp maga olyan volt, akár egy bevásárlóközpont, soha nem utaztam még ilyennel korábban, jó volt ezt is megtapasztalni. 

A buszon nem volt könnyű aludni, így két nap utazás után, hullafáradtan érkeztem haza. Egyelőre még nagyon furcsa itthon lenni, mert tudom, hogy egyhamar nem fogok visszalátogatni Svédországba. Olyan, mintha az életem egy része maradt volna ott. 

A bejegyzés trackback címe:

https://erasmussvedorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5914608864
süti beállítások módosítása